Alblas Administratie & Advies B.V.

Administratief

Voor alles wat met het bewerken en verwerken te maken heeft van de financiële gegevens van uw onderneming kunt u bij ons terecht. In overleg met u richten wij uw administratie in op die specifieke behoefte waar u en uw organisatie om vraagt. Door dit maatwerk zijn wij in staat u snel, adequaat en accuraat van advies te zijn.

Organiseren en rubriceren van uw administratie, opstellen begrotingen, tussentijdse verslaglegging (indien gewenst) en presentatie jaarverslag op een dusdanige wijze vorm gegeven dat u een helder en duidelijk beeld krijgt van het financiële reilen en zeilen van uw onderneming. En beter nog, u informatie geven waardoor u uw organisatie nog beter aan kan sturen met het doel de rentabiliteit van uw onderneming te optimaliseren.

Uiteraard mag de loonadministratie daarbij niet ontbreken. Ook hierbij kunt u van ons een snelle, adequate en accurate verwerking verwachten. Daarbij nemen wij tevens tal van zorg uit handen zoals: aangifte te doen voor loonheffingen, aangifte bij de bedrijfsvereniging, aangifte bij het pensioenfonds, ziek- en herstelmeldingen, kortom een compleet pakket om u deze zorg uit handen te nemen.

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u een afspraak maken?

VUL ONS FORMULIER IN

  • logo-noab
  • logo-rb
  • logo-salar
  • pm-logo

Contactgegevens

Alblas Administratie & Advies BV

Rijksstraatweg 46 a+b
2988 BJ  | Ridderkerk

T: 0180-422595
F: 0180-424231
info@alblasadvies.nl

Privacyverklaring

Adres en route